perfect two ? 1 tahonn ???

hyepp !
hari nyhh hari yg palingg tak sempurne buadd akuh !
bknn tak smpurne ape taww . hurmm . akuh sayang dyerr lhaa !
napee dye buadd cmnyhh ?? dsebab kan betine tuh dy snggop buangg relation
kteww oank ! bagoz lhaa dude ! sementare ? haha . (Y) terbaek lhaa kauu .
akuhh suke care kw :'D . dsbb kn aderr onkk tukar sibling kw nun pompan tuhh jek !
kauu taukk takk !! break tok sementare SAHAJA ! smpai bilerr ? smpai ktew da okeyhh ??
bilerr tuhhh ? whatever lhaa ! malas nakk pkiaq ! terpulang at hg lhaa yeww !!
hg da besaq pndai pkiaq kan ? akuhh ingat ayat kaw ! aku LAST LOVE kau .
akuhh harap cmtuhh lhaa . jgnn pulok kaw ckp '' mmg hg last love aku but aku takk penah ckp aku nak hg jadkk wife aku '' tauu ! hurmmm kluu kw nak ckpp cmtuhh jugak tatw lha aku nak ckpp ape . berserah jelaaa jawabb nyee ! da lhaa malass nak tuls pnjang2 ag ! stop at cnyhh ! choww